Postat: 061022 22:23 Rubrik: Vad bör man se och vad fungerar med 2 små barn
Hej
Planerar att resa till Australien med min man och mina 2 små barn ( 2,5 år resp 5 månader). Vad är det man inte få missa men ändå fungerar med 2 små barn? Vi reser i Januari alt. februari och planerar att stanna ca 1 månad. Är det någon som har åkt med husbil eller skall man hellre bo på hotell? _________________ Att resa med barn
Hejsan du, gallande vad ni bor se med barnen sa skulle jag nog saga att Sydney Aquarium och Taronga Zoo (Alternativt Australia Zoo uppe pa Gold Coast) ar en stor hit for eran 2,5 aring.
For erat andra barn skulle jag nog gissa att det inte spelar sa stor roll egentligen. Han/hon ar nog inte sa petig vad galler sight seeing .
Det finns en annan trad dar folk tipsat om resande med barn, kolla upp den. Sen ar alltid Lonely Planet eller Wilmaguiden ett maste nar man reser ett lite langre tag.
Vi bodde i Manly Beach (kort båttur från Sydney) 1 månad för några år sedan. Våra barn var bara 1, 6 och 8 år och så för oss var det fokus på strand och gott om vila för barn och vuxna.
Vi gillade verkligen:
Bo på bondgård: Lågt pris, leka med bondens djur och höns, delta i matning osv.
Vi bodde i Manly Beach (kort båttur från Sydney) 1 månad för några år sedan. Våra barn var bara 1, 6 och 8 år och så för oss var det fokus på strand och gott om vila för barn och vuxna.
Vi gillade verkligen:
Bo på bondgård: Lågt pris, leka med bondens djur och höns, delta i matning osv.
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet