For alla er som ska aka till/ ar i melbourne, australien! St. Kilda ar stallet att aka till!! Det finns en underbar strandpromenad kantad av palmer, massor med cafeer och barer som ar oppna hela dagarna. jag sjalv har hittat det basta motellet har, med de tevligaste manniskorna jag nagonsin traffat![/color] Det heter All Nation Motel och ar det basta alternativet i omradet om du letar efter ett backpackershotell och tycker om att traffa & lara kanna trevliga manniskor fran alla delar av varlden!!!
Har finns det gratis internet, cyklar, barbecue/ wine and cheeze night, och stammningen ar underbar!!!
"Det finns en underbar strandpromenad kantad av palmer, massor med cafeer och barer som ar oppna hela dagarna. jag sjalv har hittat det basta motellet har, med de tevligaste manniskorna jag nagonsin traffat! Det heter All Nation Motel och ar det basta alternativet i omradet om du letar efter ett backpackershotell.."
Det låter väldigt bra! Tänkte höra vad det kostar att bo där? Vi tänkte jobba oss runt, vet du om det finns jobb möjlighet i närheten?
Stallet heter numera Home Travellers Motel, for att slippa att forvaxlas med All Nations Backpackers i stan som ar ett riktigt skithal...
Jag rekommenderar det ocksa... Gratis _tradlost_ internet, lana DVD's och cyklar gratis, Gratis vin, ost och korv vissa dagar och allmant mycket trevligt stammning.
Det ar faktiskt riktigt bra priser dar! 120-130 dollar i veckan om jag inte minns fel...
Om jobb: Det finns massa cafeer och butiker langs Chapel St och Acland St, prova att ga in och fraga, ni kan ha tur!
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet