Hej, jag och 5 kompisar har fixat resa ner till Melbourne den 8e januari. Tänkte om någon vet något bra hostel för dom första nätterna, sen eventuellt ett hus som man kan vara flera stycken att dela på hade varit hur grymt som helst!
Registrerad: 081227 Inlägg: 59 Kommer från (ort): Nyköping
Postat: 091214 01:15 Rubrik:
Vill ni ha ett lugnt och mysigt stalle kan ni alltid ta o se om Olembia har rum for er. Ett personligt litet hostel helt olikt alla andra jag sovit pa har nere, ligger i St. Kilda (a.k.a nara stranden, typ x antal kilometer fran city dock) och de finns en hel del schyssta manniksor har (for tillfallet i alla fall, de tillater inte langtidsboende vanligtvis sa de flesta kommer att vara utbytta i januari).
Sen finns alltid Urban Central (ligger i city typ), har aldrig sovit dar sjalv men de jag snackat med sager att de ar ett riktigt bra stalle. Party party om vi sager sa.
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet