Postat: 100308 23:05 Rubrik: Riktigt beachlife i australien
Hej! Har aldrig varit i Australien, men vet att det finns otroligt många härliga stränder.
Det jag söker är ett område där beachlivet är en stor del av vardagen, där surfing, beachvolleyboll och andra aktiviteter på stranden är i fokus. Där det finns många unga människor, både turister och australienare. Jag är själj ungdom och älskar solen, vattnet, värmen och framförallt beachvolleyboll.
Har någon ett bra tips på ställe där ni har varit eller vem man ska ta kontakt med för bästa information?
samma funderingar jag med, finns det nåt såntdär riktigt kanon ställe ? det där stället man fantiserar om när det börjar bli för många minusgrader, finns det ?
Registrerad: 050710 Inlägg: 273 Kommer från (ort): Stockholm
Postat: 100312 22:47 Rubrik:
Bondi beach i Sydney? Ingen större koll på beachvolley där men nog surfar dom allt. Allt i bondi kretsar kring bondi beach.
Sen finns väl surfers paradise också. Om man nu vill leva det livet är det nog bara åka ner och kolla lite på stränderna så hittar man nog snabbt något ställe där detta förekommer och sedan bara höra om man får vara med. På så sätt får man kontakt med folk som har lite bättre koll på detta än vi vanliga gråa svenskar _________________ Darling Harbour... Just love the place
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet