Hej!
Jag och en polare åker ner till Sydney i slutet av september. Vi tänkte försöka hitta jobb där och stanna i ett halvår eller så.
Är det någon som har ett bra tips på ett hostel som är hyfsat billigt och trevligt så att man kan stanna ett tag?
Registrerad: 081227 Inlägg: 59 Kommer från (ort): Nyköping
Postat: 100523 17:04 Rubrik:
Backpackers HeadQuarters!
-Gångavstånd till centrum.
-Ligger nära Kings Cross så fester finns de alltid, men ändå inte mitt i smeten så de är lugnt.
-Frukost ingår.
-Bland de billigaste hostelen i området (dock det bästa också, av alla hostel jag bodde på i Australien var det här det bästa)
-Många "longtermers" - i alla fall när jag var där i slutet av förra året. Folk som bott där i över ett år.
-Överlag så är det väldigt bra attityd på stället, folk festar på dess bottenvåning eller tak (BBQ o det fanns då i alla fall uppblåsbar pool), så att de är lugnt o skönt att sova på mellanplanen. Inte heller överdrivet stort utan ytterst lagom. Inga mindre rum dock så de blir av att sova i 8-10 bäddars rum men jag hade inga problem med det när jag stannade där i 7 veckor. O storbildsTV ja, i ett "vardagsrum" med soffor o hela kittet.
+ de håller på o renoverar (borde ha börjat nu) så de lär vara grymt fräscht - inte för att de inte var det tidigare.. _________________ MovieMaker_87@hotmail.com
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet