Boka SuperBilligt Boende | | | Tipsa vän  

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Bo länge i Sydney?

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Hostels & Vandrarhem
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Av Meddelande
Faran
-=Medlem=-
-=Medlem=-

Registrerad: 100429

InläggPostat: 100523 00:29    Rubrik: Bo länge i Sydney? Svara med citat

Hej!
Jag och en polare åker ner till Sydney i slutet av september. Vi tänkte försöka hitta jobb där och stanna i ett halvår eller så.
Är det någon som har ett bra tips på ett hostel som är hyfsat billigt och trevligt så att man kan stanna ett tag?

Tack på förhand!
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post Besök användarens hemsida
dangus
-=Medlem=-
-=Medlem=-

Registrerad: 081227
Kommer från (ort): Nyköping

InläggPostat: 100523 17:04    Rubrik: Svara med citat

Backpackers HeadQuarters!

-Gångavstånd till centrum.

-Ligger nära Kings Cross så fester finns de alltid, men ändå inte mitt i smeten så de är lugnt.

-Frukost ingår.

-Bland de billigaste hostelen i området (dock det bästa också, av alla hostel jag bodde på i Australien var det här det bästa)

-Många "longtermers" - i alla fall när jag var där i slutet av förra året. Folk som bott där i över ett år.

-Överlag så är det väldigt bra attityd på stället, folk festar på dess bottenvåning eller tak (BBQ o det fanns då i alla fall uppblåsbar pool), så att de är lugnt o skönt att sova på mellanplanen. Inte heller överdrivet stort utan ytterst lagom. Inga mindre rum dock så de blir av att sova i 8-10 bäddars rum men jag hade inga problem med det när jag stannade där i 7 veckor. O storbildsTV ja, i ett "vardagsrum" med soffor o hela kittet.

+ de håller på o renoverar (borde ha börjat nu) så de lär vara grymt fräscht - inte för att de inte var det tidigare..

2aussie.blogspot.com
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Skicka e-post MSN
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Hostels & Vandrarhem GMT + 2 timmar
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

© Australienguiden

Work & Travel

Australienresor

Kontantkort för Australien

All betalning från Australienguiden sker via säker krypterad anslutning

Lägg till sidan som startsidaLägg till sidan som FavoritKontakta oss på Australienguiden
besökare online
Söker du Billigt boende?
Använd droplisten för att söka bland 700 olika hostels runt om Australien
Sitemap

Nyhet! Nu kan du skriva artiklar här på Australien guiden. Dela med dig av dina resor och åsikter.
Skriv artikel »

Kontantkort för Australien »