| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Av |
Meddelande |
Pontus89 -=Medlem=-

Registrerad: 100617 Inlägg: 18
|
Postat: 100711 17:44 Rubrik: Billigt boende i Sydney, kanske ngt bra hostel? |
|
|
Hej alla, har äntligen bokat biljett ner till sydney efter att ha fått visum och allt klart, och nu så undrar jag om någon kunde rekomendera något bra och billigt boende för en kortare period?
tackar så mycket =) |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
dangus -=Medlem=-

Registrerad: 081227 Inlägg: 59 Kommer från (ort): Nyköping
|
Postat: 100711 18:08 Rubrik: |
|
|
Som alltid rekommenderar jag varmt "Backpackers Headquarters" som ligger i utkanten av Kings Cross. Billigt med riktigt bra lokaler (ska nog vara delvis nyrenoverat vid det här laget). _________________ MovieMaker_87@hotmail.com
2aussie.blogspot.com |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Pontus89 -=Medlem=-

Registrerad: 100617 Inlägg: 18
|
Postat: 100712 15:00 Rubrik: |
|
|
tackar så mycket för tipset, verkar vara riktigt bra! Gratis frukost, aktiviteter och dem till och med hämtar en på flygplatsen!!! Tror det blir detta stället om inte någon annan har något ännu bättre förslag!  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Kampai -=Medlem=-

Registrerad: 091122 Inlägg: 35
|
Postat: 100731 11:35 Rubrik: |
|
|
Har wakeup hostels samma priser under nyår som resterande delar av året? För va inne och kollade på deras hemsida och kunde inte hitta några priser för jul/nyår.
Titta länk t.ex. http://www.wakeup.com.au/rooms/twin/ |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
AnnaB -=Medlem=-

Registrerad: 081029 Inlägg: 261 Kommer från (ort): Perth
|
Postat: 100801 09:00 Rubrik: |
|
|
| Kan hända att de är fullbokade, kontakta dem för o se om de har plats och vilka priser de har om platser finns kvar. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
palmen -=Medlem=-

Registrerad: 050710 Inlägg: 273 Kommer från (ort): Stockholm
|
Postat: 100801 21:50 Rubrik: |
|
|
Har för mig att det är samma priser på wake up över jul/nyår, men krav på att stanna minimum 7 dagar. Däremot brukar de vara fullbokade så här dags under året, men det kan ju alltid bli platser över eller folk som lämnar återbud.
Bästa är som sagt att ringa dom direkt och höra sig för. _________________ Darling Harbour... Just love the place |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|