Boka SuperBilligt Boende | | | Tipsa vän  

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Melbourne

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Platser/Städer
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Av Meddelande
idan157
-=Medlem=-
-=Medlem=-

Registrerad: 090429

InläggPostat: 100802 13:42    Rubrik: Melbourne Svara med citat

Hej!

Min sambos familj är från Melbourne och det är där vi spenderar allra mest tid. Melbourne är en fantastisk storstad med så mycket att se och göra. Dessutom nära till kustlinjen i Victoria. Great Ocean Road som man verkligen inte får missa om man besöker Australien ligger också nära Melbourne. Shoppingen och utelivet är toppen i Melbourne och St Kilda beach måste man åka till om man är där.

Vi har även bott i Surfers Paradise och det är verkligen underbara beacher där uppe och klimatet är ju varmt och skönt i princip året runt. I Melbourne är det kallt på vintern (juni juli) och de har överlag kallare årstider än Surfers. Ja dock inte högsommaren som har temperaturer över 40 grader.

Surfers Paradise är verkligen ett turistparadis och hit åker ofta Australiensarna på semester.

Jag älskar både Melbourne och Surfers så det är två städer jag verkligen rekommenderar att besöka.

Om du undrar över något är det bara att skicka ett mail eller gå in på min australien blogg

http://swedstralia.blogspot.com

Tack för mej / Ida
idan157
-=Medlem=-
-=Medlem=-

Registrerad: 090429

InläggPostat: 100802 13:46    Rubrik: tips Svara med citat

oj det här hamnade visst lite fel, jag skulle besvara tips på platser städer att besöka och så skapade jag visst ett nytt ämne. Jaja nu vet jag inte hur man ändrar så nu får det ligger här Smile
JoHannAnnette
-=Medlem=-
-=Medlem=-

Registrerad: 101024

InläggPostat: 101024 21:07    Rubrik: Boende i Melbourne Svara med citat

Hej!
Vi är tre kompisar som ska till Melbourne 13 november. Tänkte bara höra om du har nå bra tips på billigt och bra boende? Eller om det går att hyra en lägenhet/rum i ca en månad?

Skulle vara tacksam för svar!

/JoHannAnnette
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Platser/Städer GMT + 2 timmar
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

© Australienguiden

Work & Travel

Australienresor

Kontantkort för Australien

All betalning från Australienguiden sker via säker krypterad anslutning

Lägg till sidan som startsidaLägg till sidan som FavoritKontakta oss på Australienguiden
besökare online
Söker du Billigt boende?
Använd droplisten för att söka bland 700 olika hostels runt om Australien
Sitemap

Nyhet! Nu kan du skriva artiklar här på Australien guiden. Dela med dig av dina resor och åsikter.
Skriv artikel »

Kontantkort för Australien »