Boka SuperBilligt Boende | | | Tipsa vän  

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Resvänner sökes, (Sydney, Melbourne) resa januari/februari

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Resvänner/Resplaner
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Av Meddelande
Alina
-=Medlem=-
-=Medlem=-

Registrerad: 141215

InläggPostat: 141215 21:20    Rubrik: Resvänner sökes, (Sydney, Melbourne) resa januari/februari Svara med citat

Hej!

Jag planerar att göra min första resa till Australien med avresedatum från Sverige kring slutet av januari. Planerad vistelse blir 3-4 veckor i städerna Sydney och Melbourne.

Lite kort om mig; jag är en 23-årig tjej från Stockholm, avslutar strax mina studier inom medicin. Jag tycker om att resa och ser verkligen fram emot att upptäcka Australien, en dröm jag haft länge - det vore trevligt att finna trevliga, likasinnade resekamrater!

/ Alina
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Karsten Kok
-=Medlem=-
-=Medlem=-

Registrerad: 150415

InläggPostat: 150415 20:08    Rubrik: Rejsebuddy Svara med citat

Hej

Jeg er frisk på at tage med, jeg skal afsted om ca. 2 mdr og hvis det ikke passer dig der, så er der måske nogle andre der har lyst til at tage med?

Jeg havde tænkt mig at rundrejsen også skulle indeholde overnatninger i vildmarken Very Happy

Så sørg for at have udstyret i orden. Personligt medbringer jeg soveposen der har vundet denne test http://testmagasinet.dk/diverse/sovepose-test.html

Det er ikke min første tur, så jeg ved hvad jeg snakker om når jeg siger, gå ikke ned på udstyr, det vil i fortryde. Så hellere bruge lidt mere, end at spare på det.

Karsten
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Jermanesjpb

Registrerad: 170914
Kommer från (ort): Marmaverken

InläggPostat: 161022 14:04    Rubrik: Resvänner/Resplaner Svara med citat

Hej Alina! jag tänkte åka till Melbrun och Sydney i slutet av januari och vara där en månad.
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande Besök användarens hemsida
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Resvänner/Resplaner GMT + 2 timmar
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet

© Australienguiden

Kontakt :: Om Oss :: Sidkarta :: Hotell :: Hostels :: Butiken
Copyright © AUSTRALIENGUIDEN 1999-

Lägg till sidan som startsidaLägg till sidan som FavoritKontakta oss på Australienguiden
Online just nu:
BOKA BILLIGA HOSTELS!
Boka och välj mellan 3000 Hostels och vandrarhem i Australien! Snabbt & smidigt!

SE HIT! Passa på och köp din resehandbok till mycket lågt pris! Vi säljer nu ut Första Klass Reseguide, Berlitz och Lonely Planet till extremt låga priser. Skynda fynda!
Se resehandböcker »

Mer bra länktips!
Kontantkort Australien »
Återbetalning WH skatt »